‘Wordt u klant door meerdere personen binnen uw organisatie benaderd?’
Software en applicatie ontwikkeling


U herkent dit vast wel. Er is niets vervelender voor een relatie dan tweemaal benaderd te worden met eenzelfde vraag of verkoopverhaal. Dit geeft ergernis. Ergernis die eenvoudig kan omslaan naar een onprofessioneel of zelfs negatief beeld van uw organisatie.

Door op de juiste en meest optimale manier gebruik te maken van een CRM systeem kan dit simpel worden voorkomen.

Standaardoplossingen zijn er voor standaard problemen. Maar elke organisatie heeft zijn eigen manier van werken, waardoor er situaties kunnen ontstaan waarbij de standaardoplossing niet afdoende is. Dan kan de voorkeur uitgaan naar een specifieke oplossing die nauwer aansluit op uw bedrijfsprocessen.
Microsoft Dynamics CRM is een geavanceerd CRM systeem waar u veelal kunt volstaan met een eenvoudige en minder uitgebreide oplossing. Vaak is maatwerk niet te voorkomen, maar dit hoeft geen enkel probleem te vormen, mits correct uitgevoerd.

Voor diverse opdrachtgevers heb ik uiteenlopende maatwerkoplossingen gebouwd voor gebruik in een Windows georiënteerde als wel in de zogenaamde ‘Cloud’ omgevingen. Simpel uitgelegd komt dit laatste neer op applicaties toegepast op lokale servers of toegankelijk gemaakt via internet of intranet. Ik bied correcte en gedegen maatwerkoplossingen die perfect aansluiten op uw software, waarbij u niet bij een eerste update voor onverwachte kosten komt te staan.

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink