‘Traditionele verkoop aanvullen met e-business?’
Software en applicatie ontwikkeling


Staan bezoekkosten nog wel in relatie met de opbrengst van de klant? Verliezen u account- managers veel tijd door verkeersoponthoud? Zou u een groot gedeelte van uw orders kunnen binnenhalen door efficiënter gebruik van internet en e-mail?

Door naast uw traditionele verkoopmethoden gebruik te maken van de mogelijkheden die e-business biedt creërt u nieuwe kansen. Koppelingen met CRM systemen maken het simpel mogelijk om commerciële acties te organiseren. U bespaart niet alleen kosten, u vergroot eveneens uw marktaandeel en verhoogt het aantal contactmomenten met de klant. Met CRM kunt u ze simpel en snel op de hoogte houden van nieuwe producten, diensten, acties of aanbiedingen.

Standaardoplossingen zijn er voor standaard problemen. Maar elke organisatie heeft zijn eigen manier van werken, waardoor er situaties kunnen ontstaan waarbij de standaardoplossing niet afdoende is. Dan kan de voorkeur uitgaan naar een specifieke oplossing die nauwer aansluit op uw bedrijfsprocessen.
Microsoft Dynamics CRM is een geavanceerd CRM systeem waar u veelal kunt volstaan met een eenvoudige en minder uitgebreide oplossing. Vaak is maatwerk niet te voorkomen, maar dit hoeft geen enkel probleem te vormen, mits correct uitgevoerd.

Voor diverse opdrachtgevers heb ik uiteenlopende maatwerkoplossingen gebouwd voor gebruik in een Windows georiënteerde als wel in de zogenaamde ‘Cloud’ omgevingen. Simpel uitgelegd komt dit laatste neer op applicaties toegepast op lokale servers of toegankelijk gemaakt via internet of intranet. Ik bied correcte en gedegen maatwerkoplossingen die perfect aansluiten op uw software, waarbij u niet bij een eerste update voor onverwachte kosten komt te staan.

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink