‘Is de concurrentie u geregeld een stapje voor?’
Vertrouwd maken met Dynamics CRM


Legt u alle informatie omtrent uw afnemers vast? Weet u welke producten of diensten ze bij u afnemen en welke bij een ander bedrijf? Wat is de relatie van uw afnemer of zijn medewerkers met uw concurrent?

Alle gegevens, hoe summier of irrelevant deze informatie soms ook lijkt te zijn, kunnen belangrijk zijn om een voorkeurspositie bij uw afnemers te creëeren. Daarom juist is het ook belangrijk om informatie te verzamelen over uw concurrenten en te weten wat zij doen. Met deze wetenschap kunt u uw concurrentie soms net een stapje voor zijn. Binnen de CRM omgeving is ruimte om concurrentgegevens te beheren en informatie vast te leggen. Zo kunt u bijvoorbeeld eenvoudig registreren welke (potentiële) afnemers ook een zakelijke relatie hebben met uw concurrent.

De Microsoft Dynamics CRM interface heeft de ‘look and feel’ van de standaard Microsoft Windows systemen. Hierdoor vindt u vrij eenvoudig uw weg binnen deze applicatie en voelt het al snel vertrouwd aan. Toch kost het eigen maken en het volledig benutten van alle functionaliteit altijd de nodige tijd. Wilt u dat uw medewerkers direct snel en optimaal gebruik kunnen maken van de geboden functionaliteit? In dat geval kan ik ze trainen in het gebruik van CRM, Outlook en Sharepoint.

Klassikaal

Op aanvraag verzorg ik klassikale trainingen gericht op Microsoft Dynamics CRM. Tijdens deze meerdaagse cursussen leer ik uw medewerkers meer over de functionaliteit en toepassingsmogelijkheden van de software. In basis zijn er drie verschillende trainingen die min over meer aangepast kunnen worden aan uw situatie.
  • implementatie en configuratie: het inrichten en configureren van de software
  • customization: aanpassen en afstemmen van het CRM systeem op specifieke wensen en eisen van medewerkers en bedrijfsprocessen
  • applicaties: hierbij train ik eindgebruikers in het dagelijks werken met CRM en Outlook

Workshops

Tevens bied ik de mogelijkheid aan om uw werknemers ‘in house’ te trainen. Hiervoor verzorg ik workshops op locatie en behandel de functionaliteit waaraan uw organisatie de meeste waarde hecht. Het voordeel is dat de opgedane kennis direct binnen uw systeem kan worden toegepast, u daarna snel operationeel bent en onmiddellijk aan de slag kunt.

Onafhankelijke dienstverlening in Microsoft Dynamics CRM

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink