‘Wordt u klant door meerdere personen binnen uw organisatie benaderd?’
Juiste beslissingen maken op relevante informatie


U herkent dit vast wel. Er is niets vervelender voor een relatie dan tweemaal benaderd te worden met eenzelfde vraag of verkoopverhaal. Dit geeft ergernis. Ergernis die eenvoudig kan omslaan naar een onprofessioneel of zelfs negatief beeld van uw organisatie.

Door op de juiste en meest optimale manier gebruik te maken van een CRM systeem kan dit simpel worden voorkomen.

Microsoft Dynamics CRM beschikt over een rapportagesysteem waarmee u zelf snel en gebruiksvriendelijk rapporten kunt opstellen en beschikbaar maken aan uw medewerkers. Echter zijn dit rapporten die op een of twee tabellen zijn gebaseerd en in lijstvorm worden gepresenteerd. Natuurlijk kunt u meerdere basisrapporten naast elkaar leggen, vergelijken en hieruit uw gewenste informatie kristalliseren. Maar wilt u specifieke rapporten waarmee u in één overzicht over de juiste informatie beschikt om verantwoorde managementbeslissingen te nemen, dan kan ik u verder helpen.

Met behulp van Visual Studio rapportage tools kan ik voor u complexe rapporten samenstellen. Rapporten die informatie uit meerdere tabellen combineren en ‘form’ weergeven of simpel omzetten naar uitgebreide Excel werkbladen.

Onafhankelijke dienstverlening in Microsoft Dynamics CRM

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink