‘Verliest uw organisatie kostbare tijd door verkeer, wachttijd en planning?’
Juiste beslissingen maken op relevante informatie


Staan uw buitendienst medewerkers met grote regelmaat een uurtje in de file? Wordt hierdoor het aantal klantbezoeken minder of zelfs onrendabel? Kan de rittenplanning efficiënter of is het wellicht verstandig om vanuit huis te werken?

Nederland, nee heel Europa slipt dicht, het fileleed neemt toe en daardoor wordt klantbezoek een steeds tijdrovender begrip. Om efficiënter te werken en het rendement omhoog te krijgen moet men eerst inzicht krijgen in de huidige situatie. Wat zijn deze kosten, waar liggen bespaarmogelijkheden, staan bezoekkosten in verhouding met de opbrengst, wat zijn mogelijkheden en waar liggen alternatieven? Allemaal criteria die CRM voor u eenvoudig in kaart kan brengen.

Microsoft Dynamics CRM beschikt over een rapportagesysteem waarmee u zelf snel en gebruiksvriendelijk rapporten kunt opstellen en beschikbaar maken aan uw medewerkers. Echter zijn dit rapporten die op een of twee tabellen zijn gebaseerd en in lijstvorm worden gepresenteerd. Natuurlijk kunt u meerdere basisrapporten naast elkaar leggen, vergelijken en hieruit uw gewenste informatie kristalliseren. Maar wilt u specifieke rapporten waarmee u in één overzicht over de juiste informatie beschikt om verantwoorde managementbeslissingen te nemen, dan kan ik u verder helpen.

Met behulp van Visual Studio rapportage tools kan ik voor u complexe rapporten samenstellen. Rapporten die informatie uit meerdere tabellen combineren en ‘form’ weergeven of simpel omzetten naar uitgebreide Excel werkbladen.

Onafhankelijke dienstverlening in Microsoft Dynamics CRM

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink