'Krijgen uw klanten de aandacht die ze verdienen?'
     Vragen staat vrij……

     Contactgegevens
Theo Besselink
Bongerd 3, 7071 LB Ulft
T: +31 (0) 315 840 146
M: +31 (0) 6 519 129 29
KvK: 09156335 mail@theo-besselink.nl

Wordt uw klant als koning behandeld en geeft u hem ook dit gevoel? Hebben uw afnemers de indruk dat uw organisatie hen door en door kent? Heeft u oog voor de belangen van uw klanten en behartigt u deze ook?

Wanneer u uw afnemers serieus neemt, weet u ook wat ze belangrijk vinden en kunt u ze tijdig informeren over strategieën, campagnes en acties. Door betrokkenheid te tonen enerzijds en openheid te geven anderszijds, kunt u een voorkeurspositie innemen ten opzichte van uw concurrenten. CRM kan hierin een ondersteunende rol spelen. Op een gebruikersvriendelijke manier kunt u allerlei informatie over uw relaties vastleggen en oproepen. En daarnaast aandachtspunten creëeren over hoe en wanneer informatie of contact wenselijk is.

Heeft u interesse in mijn dienstverlening of kunt u direct mijn hulp gebruiken? Maak dan gebruik van onderstaand contactformulier.
Wilt u mijn CV inzien, stuur mij een verzoek en ik stuur u het per omgaande toe. Natuurlijk kunt u ook direct telefonisch contact met mij opnemen.

Contactformulier
Bedrijfsnaam:
Contactpersoon:
E-mailadres:
Telefoon:
Onderwerp/vraag:

disclaimer | © Somethin’Elz / Theo Besselink